فروش عمده ی موکت ایران موکت

فروش عمده ی موکت ایران موکت همانگونه که می دانیم موقع خریدن موکت، یکی از مواردی که باید به آن توجه نمود و بسیار مهم می باشد، قسمت پشت موکت است. به دلیل دیده نشدن، زیاد هم مورد توجه خریداران قرار نمی‌گیرد. اما اهمیت زیادی دارد.

نسبت به زیرسازی موکت توجه داشته باشید

زیرسازی موکت قسمتی است که بین موکت و زمین قرار گرفته و تفاوت اصلی یک موکت معمولی و یک موکت عالی در این قسمت معلوم می گردد. زیرسازی خوب موجب می گردد جلوه موکت تا مدت زیادی بماند. هرچه زیرسازی بهتر و باکیفیت‌تر باشد، آن موکت راحت‌تر و نرم‌تر است و در مقابل فرسودگی مقاوم‌تر می باشد.

موکت‌هایی که در آن رنگ‌های آفتابی به‌کار رفته ‌است حس گرمای مطلوبی را به محیط هدیه می کنند و برای اتاق‌هایی که از نور طبیعی آفتاب بی‌ نصیبند، گزینه خوبی به حساب می آیند. موکت‌هایی که رنگ سرد دارند باعث تعدیل فضاهای بسیار روشن می‌ گردند.

 

ضمانت پس از فروش موکت

مساله ضمانت پس از فروش یکی از مواردی است که هنگام خرید موکت نباید آن را نادیده بگیرید. محصولات مختلف دارای ضمانت فروش و گارانتی‌های مختلفی می باشند. و شما را در مورد مشکلات احتمالی که ممکن است بعد از خرید موکت با آن روبرو گردید پشتیبانی می نماید. هرچه کیفیت موکت زیاد شود، حمایت‌های ضمانت پس از فروش آن نیز زیاد می گردد.

 

فروش عمده ی موکت ایران موکت

Carpet Iran carpet

 

 

نصب موکت کار حساسی است که نیاز به دقت دارد، اگر حتی یک میلی متر در برش آن بی دقتی گردد، در محل تماس با گوشه دیوار این خطا کاملا دیده می شود. برای اطمینان از نصب بهینه موکت پیشنهاد می کنیم از نصاب موکت و افراد متخصص و حرفه ای کمک بخواهید.

  • موکت کبریتی با اینکه قدمتی طولانی دارند اما هنوز نصب موکت کبریتی نیز در خیلی از منازل صورت می پذیرد.
  • موکت کبریتی به علت قیمت مناسب و رنگ بندی ساده، بسیار مورد پسند مردم قرار دارد.
  • موکت کبریتی کم کم جای خود را به نسل جدید موکت مثل موکت پرز بلند و موکت مدرن خواهد داد.
  • نصب موکت مدرن در منازل باعث شده تا کمتر کسی به نصب موکت کبریتی بیاندیشد.