فروش عمده ی موکت

فروش عمده ی موکت نکات کلی هستند که قبل از انتخاب هر نوع موکتی برای هر محیطی باید در نظر گرفته شوند. برای شروع مشخص کنید موکت را برای چه مکانی نیاز دارید، برای خرید چقدر می خواهید هزینه کنید و برای نظافت آن چقدر حوصله به خرج می دهید. موکت های قدیمی معروف به کبریتی، کفپوشی ارزان، اما کم پشت و حتی زبر با امکان شست وشوی سریع و راحت به شمار می آیند، اما در مقابل موکت های ضخیم و طرح دار طرفداران بیشتری در بازار پیدا کرده اند. این موکت ها که رنگ بندی بالایی دارند بیشتر برای پوشاندن کف اتاق خواب ها استفاده می گردند. قیمت آنها از متری ۱۸ هزار تومان به بالا است که این مبلغ در طرح های مختلف ارزان تر یا گران تر هم می گردد. انتخاب این مدل موکت ها اگر چه زیبایی خاصی را به فضای خانه می دهد، اما دردسرهای خاص خود را دارا می باشد. تمیز کردن این موکت ها در اتاق کودک مشکلات مختص به خود را دارد مخصوصا وقتی خرده ریزهای خوراکی وارد تورفتگی های موکت گردد.

 

 

فروش عمده ی موکت

Major carpet sales

 

همچنین نوع دیگری به نام مخمل در بازار وجود دارد که مورد استفاده اتاق خواب می باشد و اگر در جاهای پرتردد نصب گردند، زودتر پاخورده و کوبیده می شوند. در مقابل موکت هایی با بافت های فشرده با پرزهای بلند برای اماکن پرتردد مطلوب تر می باشند. موکت های بلندبافت با پرزهای بلند و نرم که انواع ساده و طرح دار دارند نیز برای نشستن نرم تر، برای قدم برداشتن راحت تر و برای جاهای سرد گرم تر هستند و برای کسانی که استعداد یا ابتلا به پادرد دارند، انتخابی خوب به حساب می آید، کما اینکه تمیز نگاه داشتنشان مشکل تر می باشد.( فروش عمده ی موکت )

مشخص کنید که موکت طرح برجسته می خواهید یا ساده، طرح های برجسته شکیل تر و زیباتر می باشند، اما جارو کردن و تمیز نگه داشتنشان برعکس موکت های تخت و کم پشت پرزحمت تر می باشد.