پخش موکت ارزان ایران موکت

پخش موکت ارزان ایران موکت موکت به فرانسوی یک نوع کفپوش است. این محصول از مواد اکریلیک و پلی پروپیلن و پلی استر یا  ترکیبی از آنها تهیه می گردد. از موکت می‌توان هم به عنوان یک پوشش و هم به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی استفاده کرد. موکت به عنوان پوشش کف اتاق و راهرو در ساختمان، اتومبیل، هواپیما، قطار و سایر وسائل نقلیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بسیاری از موارد دیگر نظیر صحنه نمایش تئاتر نیز از موکت استفاده می‌شود.

کلمه موکت وام‌واژه‌ای از زبان فرانسوی است. این کلمه که در فرانسوی Moquette نوشته می‌شود در اصل نوعی فرش کرک‌دار و پشمی یا از الیافی پشم گونه می باشد.

پخش موکت ارزان ایران موکت

Carpet Iran – carpet

موکت

موکت از جمله وسایلی می باشد که در همه خانه استفاده می شود البته موکت فقط برای خانه نیست نمایشگاها، سالن های که در آن ها مدتی محصولاتی یا جشن و… راه اندازی می شود و … از موکت استفاده می شود .

قیمت موکت معمولی

ایران موکت فروشنده انواع موکت های معمولی و موکت های خاص برای مجالس یا خانه های شما است و قیمت موکت های معمولی از متری ۴۵۰۰ تومان شروع می شود ۸۴۰۰ و تا بالاتر هم دارد.

انواع موکت

ایران موکت فروشنده انواع موکت های زیبا و در طرح و رنگ بندی های خاص است. که می توان موکت ظریف مصور ، پالاز موکت طرح الماس، موکت صبا ، موکت اراک نام برد.

قیمت موکت ارزان

فروش موکت

  • ۴۵۰۰ تومان
  • ۵۲۰۰ تومان

  • ارسال نصاب موکت در صورت نیاز
  • اجاره موکت برای مجالس همایش و سمینار ها
  • فروش مستقیم از کارخانه و بدون واسطه
  • ارسال به تمام نقاط تهران و شهرستان

ایران موکت افتخار دارد که در تمام زمینه های فروش و اجاره موکت جهت نمایشگاه ها، همایشها و سمینارها، ارسال و مشاوره ی خرید در خصوص فروش عمده  و خرده انواع موکت با آغوشی گسترده پذیرای کلیه ی عزیزان تماس گیرنده باشد.چرا که خدمت به شما افتخاریست بزرگ برای ما.

کلیه ی مشتریان گرامی ایران موکت می توانند جهت خرید عمده و خرده  انواع موکت و اجاره موکت از طریق تماس با شماره ذیل، ارسال طرح از طریق کانال تلگرامی و ابعاد مورد نظر موکت سفارش خود را دهند تا در کوتاه ترین زمان موکت مورد نظر خود را درب منزل تحویل گیرند و هزینه آن را بعد از دریافت بپردازند.