گلیم فرش ایران موکت

گلیم فرش ایران موکت فروش انواع گلیم فرش ماشینی در سایت ایران موکت، گلیم فرش ها در طرح های متنوع فانتزی، طرح های سنتی گلیم ، گلیم طرح کودکانه و طرح عروسکی، طرح گلیم عشایر، گبه، گلیم جاجیم تولید و عرضه می گردند.از مزایای گلیم فرش می توان به سبک بودن، حمل و نقل آسان، قیمت مناسب ، تنوع در طرح و سایز اشاره کرد همچنین کاربرد و استفاده از گلیم فرش نسبت به مناطق مختلف ایران فرق دارد و بیشتر در کفپوش آشپزخانه به عنوان فرش آشپزخانه استفاده می گردد. گلیم فرش، کف پوش مناسب برای مکان های پر رفت و آمد مانند، راه پله، راهرو، آشپزخانه می باشد. جنس مرغوب و ارتفاع کم آن، مانع سر خوردن روی آن می گردد. همچنین جارو کشیدن و شتشوی گلیم فرش به مراتب از فرش راحت تر می باشد. قیمت مناسب، ماندگاری بالا و اندازه های متنوع از برتری های گلیم فرش می باشد.

در وب سایت ایران موکت، تلاش بر این است که جدیدترین طرح های گلیم فرش ارائه داده شود و با تنوع طرح گلیم ها و سایز بندی های متنوع، دست خریدار در انتخاب دقیق کفپوش مورد نیاز خود کاملا باز باشد.

گلیم فرش به شکل رو پله ای، پادری، قالیچه، کناره و متری در عرض و طول متنوع نیز برای فروش موجود می باشد. در صورتی که سایز مورد نظر شما در سایز بندی وجود نداشت و یا گلیم فرش به صورت متری و کناره ای مورد نیازتان بود در بخش تماس با ما اطلاعات تماس قرار گرفته که جوابگوی شما عزیزان می باشیم.

 

 

گلیم فرش ایران موکت

Carpet carpet – Iran moket

 

گلیم فرش ایران موکت

گلیم فرش

خواستگاه اولیه گلیم فرش یا شیرکی پیچ منطقه سیرجان در استان کرمان قرار دارد این مدل از گلیم فرش خاص و منحصربه‌فرد می باشد. در این نوع گلیم فرش برخلاف انواع دیگر که پود عامل اصلی شکل‌گیری محصول در نظر گرفته می شود پود نقشی در بافت ندارد و فقط تارها را به یکدیگر وصل کرده و باعث استحکام درگیری نخ خامه با تارها می‌ گردد. این نوع گلیم فرش در دارستان سیرجان بافت و تولید می‌شود.