استفاده از موکت به عنوان کفپوش

وقتی برای استفاده از موکت به عنوان کفپوش به فضایی وارد می‌شویم که کف آن نرم؛ گرم و صمیمی است، این احساس را پیدا می کنیم که بیشتر در آن فضا بمانیم و از آنجا لذت ببریم. موکت یکی از انواع کفپوشی است که راحتی زیادی را برایتان بوجود می‌آورد از زمانهای بسیار دور استفاده از موکت برای عایق شدن فضاهای سرد استفاده می‌شده تا سطحی گرم را در زیر پا ایجاد کند که امروزه کمی تغییر کرده است. موکت اغلب برای اتاق خواب، محل مطالعه، زیر پله، راهرو و فضای نشیمن استفاده می‌شود. موکت از جنس الیاف جاذب بوده و سرو صدا را کاهش می دهد. باعث می‌شود اتاق در زمستان گرمتر و در تابستان خنکتر شود.

موکت

انتخاب موکت

برای موکت رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون و حال و هوای اتاق هماهنگ باشد. رنگ‌های خنثی موکت برای اکثر فضاها مناسب هستند و رنگ‌های روشن‌تر می‌توانند فضاهای کوچک را بزرگتر جلوه کنند. آبی و سبز سرد رنگ، دکوراسیون آرام و ملایمی خلق می‌کند درحالی که قرمز تند یا رنگ‌های طلایی می‌تواند فضاهای بزرگ را صمیمی‌تر نشان دهند. موکت‌های نقش دار با رنگ‌های تیره، آلودگی و لکه‌ها را نشان نمی‌دهند و می‌توانند فضا را لوکس‌تر کنند.

لایه اضافی موکت

استفاده از لایه اضافی موکت باعث می شود این لایه قدرت، مقاومت و نرمی بیشتری به همراه داشته باشد. همچنین این لایه دوام و ماندگاری موکت شما را بالا برده، ساییدگی و پارگی را کاهش می‌دهد و خانه شما را عایق می‌کند و در جذب صدا تاثیرگذار است.