انواع موکت در بازار ایران

در قدیم الایام موکت های  نمدی بودند و شما هر متراژی که میخواستید با قیمت ارزان خریداری می کردید و با چسب های مخصوص موکت کف اتاق تان میچسباندید،  هنوز هم بسیاری از موکت ها به همین شکل کاربرد دارند . امروزه جنس موکت ها از الیاف پلی آمید ، نایلون و پلی پروپیلن است که در حال حاضر یکی از انواع جدید موکت تایلی ها هستند. موکت های تایلی به صورت قطعات مربع شکلی هستند که می توانند با رنگ ها و طرح های گوناگون ترکیبات زیبای پازل مانندی را به اتاق شما ببخشند. می توان گفت نصب سریع و ساده و حمل و نگهداری آسان آنها باعث شده محبوبیت بیشتری نسبت به موکت های قدیمی پیدا کنند.

در زمینه ی خرید موکت ها شما می توانید رنگ های شاد و فانتزی تری را برای اتاق کودکان انتخاب کنید و برای بقیه اتاق ها برحسب رنگ بندی سایر اسباب انتخاب کنید.

موکت,موکت ظریف مصور,موکت پالاز,موکت ارزان,موکت آرتا,موکت پرز بلند,موکت سیزال,موکت پالاز قیمت,موکت به انگلیسی,موکت طرح پارکت,

انواع موکت

 

موکت هایی با پرز بلند :

اگرمیخواهید کف خانه نرم و راحت باشد این موکت ها را انتخاب کنید. این نکته برای افرادی که در مناطق سردسیر سکونت دارند بیشتر اهمیت دارد.

موکت های کبریتی :

قدیمی ترین نسل موکت هاست که البته هنوز هم می توانید آنها را در میان فروشگاه های تزئینات داخلی خانه پیدا کنید. به هر حال مهمترین ویژگی موکت های کبریتی ارزان بودن آنهاست.

موکت های چمن مصنوعی :

شاید پسربچه های شیطان که به شدت علاقه مند به ورزش فوتبال هستند از این جور موکت ها خوششان بیاید  ظاهر این موکت ها شبیه چمن و رنگشان هم سبز چمنی است.

 

موکت های طرح دار :

استفاده از موکت های ساده و یک رنگ فضای اتاق را بزرگتر نشان می دهد اما ممکن است اتاق شما به اندازه کافی بزرگ باشد و نیازی به این ترفند دکوراسیونی نداشته باشید. بنابراین دستتان حسابی باز است تا رنگ و طرح مورد علاقه تان را انتخاب کنید. در حال حاضر موکت های طرح دار متنوعی در بازار وجود دارند.