گلیم فرش و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

این روزها بسیاری از خانم های خانه دار برای زیبایی بخشیدن به  خانه های خود از گلیم فرش استفاده می کنند زیرا این نوع از دست بافته ها، به دلیل داشتن پشم طبیعی گوسفند و رد هنر دست های بانوان روستایی، حس زندگی در خود دارند و حال و هوای بسیار دلپذیری به خانه های آپارتمانی ما خواهند بخشید.

گلیم فرش,گلیم فرش آشپزخانه,گلیم فرش دستباف,گلیم فرش فانتزی,گلیم فرش ساوین,گلیم فرش ماشینی,گلیم فرش کاشان,گلیم فرش پاتریس,گلیم فرش برای آشپزخانه,گلیم فرش اتاق کودک,

کدام فضا مناسب برای استفاده از گلیم فرش هاست ؟

یک فضای مناسب دیگر برای گلیم فرش ها فضای زیر میز نهار خوری شماست، می توانید در منزلتان ترکیبd از فرش و گلیم فرش داشته باشید، می توانید فضای جلوی مبل خودتان را به فرش و فضای زیر غذا خوری خود را به گلیم  اختصاص دهید.با این عمل میتوانید زیبایی بی نظیری به خانه ی خود بدهید.

می توانید کوسن هایی از جاجیم داشته باشید و به فضای دکوراسیون خود را به سبک ایرانی تغییر بدهید. همچنین یک گلیم دست بافت بی نظیر یا یک جاجیم چند رنگ همان چیزی است که می تواند ایده هایی برای تزیین دیوار خالی شما باشد

اگر به دنبال وسایل دکوری خاص و متناسب با دکوراسیون منزل تان می گردیدویا قصد خرید جهیزیه دارید و یا اینکه مایلید تغییری در اثاثیه خانه به وجود بیاورد و برای پیدا کردن آنها و گشت و گذار در بازار وقت کافی ندارید. میتوانید با ایران موکت به روشی ساده تر کالاهای مورد نظرتان را پیدا کنید.با بخش فروش ایران موکت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره ی کارشناسان فروش ایران موکت در انتخاب انواع موکت و گلیم فرش و … بصورت کاملا رایگان بهره مند شوید.