انواع موکت پرزبلند در ایران

بررسی انواع موکت پرزبلند در ایران ، درسته که امروزه کفپوش هایی جدید و پرتنوع برای پوشاندن کف خانه  وارد بازار شده است مانند پارکت و… اما هیچ کدام برای ایجاد احساس راحتی و آرامش با موکت آن هم موکت پرزبلند قابلمقایسه نمی باشند. موکت های پرز بلند برای اتاق کودکان بسیار خوب و مناسب هستند و ایمنی و سلامت امنیتی بچه ها را در اوایل زندگی کودکتانفراهم می کند. حتی میتونید با انتخاب رنگ های شاد و فانتزی تری  اتاق کودکانزیبا و شادتر کنید و برای بقیه اتاق ها برحسب رنگ بندی سایرلوازم مانند فرش و مبل و …، رنگهای هماهنگی را انتخاب کنید.

موکت پرز بلند,موکت پرز بلند خارجی,موکت پرز بلند,موکت پرز بلند پالاز,موکت پرز بلند قیمت,موکت پرز بلند ظریف مصور,موکت پرز بلند ایرانی,موکت پرز بلند اتاق کودک,موکت پرز بلند ساده,موکت پرز بلند مشکی,

موکت پرز بلند-ایران موکت

کاربرد موکت  پرز بلند در خانه

اما د رخصوص کارایی موکت پرزبلند در خانه میتوانیم بگوییم که اگر دلتان می خواهد کف خانه ای  نرم و راحت داشته باشید این موکت های پرز بلند انتخاب فوق العاده ای می باشد. توجه به این موضوع یعنی انتخاب موکت پرزبلند بیشتر برای افرادی که در مناطق سردسیر زندگی میکنند  اهمیت بیشتری دارد. ضخامت و کلفتی  بعضی از موکت های پرز بلند آنقدر زیاد است که ازگویی به فرش های ماشینی شباهت بیشتری دارند.با تمام این توضیحاتی که دادیم اگر می خواهید اتاق های خانه ی  شما در فصل زمستان گرم و در تابستان نرم و راحت باشد، موکت های پرز بلند  را برای کف پوش خانه خود انتخاب کنید.

انواع موکت پرز بلند

این مقاله در خصوص معرفی انواع موکت پرزبلند در ایران می باشد. در خصوص انواع موکت پرز بلند در ایران باید بگوییم که موکت های پرز بلند از لحاظ طرح و نقش با هم متفاوت می باشند و بعضا هم از نظر ضخافت و تراکم.طرح های گوناگون موکت پرز بلند  برای دکوراسیون فضاهایی مثل اتاق نشیمن بسیار بسیارمناسب می باشند، و حتی می توانند جایگزین خیلی خوبی به جای فرش ها در دکوراسیون نشیمن های مدرن باشند،به شما پیشنهاد میکنیم که برای هماهنگی این نوع از موکت ها با سایر اثاثیه به کاررفته در دکوراسیون منزل تان از رنگ های چرک تاب و خنثی استفاده کنید تا به برای نظافت دچار زحمت نشوید.

حتما این نکته را در نظر داشته باشید که موکت های پرز بلند برای محیط هاو بخش های کم رفت و آمد خانه ی شما مناسب می باشد، اگر در محیط شلوغ و پر رفت و آمد این موکت را استفاده کنید بین پرز های آنها آلودگی جمع می شود. قیمت این موکت های پرزبلندزیبا را میتوانید از طریق تماس با کارشناسان فروش شرکت ایران موکت مطلع شوید.