بررسی ساختار موکت با الیاف پشم

بررسی ساختار موکت با الیاف پشم ، عنوان موضوعی است که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم. شرکت ایران موکت نماینده ی رسمی بزرگترین تولید کنندگان موکت در ایران افتخار دارد که بیش از سی سال خدمتی صادقانه به مشتریان خود ارائه کرده است.امید آنکه مقاله ی ( بررسی ساختار موکت با الیاف پشم ) مورد علاقه ی دوستداران و مشتریان صنعت موکت واقع گردیده باشد.
ساختار موکت از مهمترین مواردی است که باید در هنگام خرید موکت دانست ، در ادامه مقاله ای بررسی ساختار موکت با الیاف پلی پروپیلن را میخوانید.


ساختار موکت با الیاف پشم چگونه است ؟

این نوع الیاف در ساختار موکت با الیاف از پشم طبیعی گرفته می شود و کاربردهای خاص زیادی دارد . همچنین پشم به دلیل مقاومت خوبی که در استاندارد حریق دارد و همچنین به دلیل وجود الیاف طبیعی معمولاً توصیه میشود که برای محلهای خاص استفاده شود .

توصیه های لازم برای موکت با الیاف پشم

موکت با الیاف پشم ، این نوع الیاف معمولاً در موکتها به روش بافت تولید و به شکل فرشهای دستبافت یا ماشینی را ایجاد می کنند . طول عمر موکت با الیاف پشم بسیار بالا است و گاهی تا ۵۰ سال دوام دارد . برای بالا بردن مقاومت سایشی آن معمولاً‌ به الیاف پشم ۲۰ درصد نایلون پلی آمید اضافه و سپس موکت را می بافند که در این مواقع به موکت اکس مینستر نیز گفته می شود که ۸۰ درصد آن پشم و ۲۰ درصد آن پلی آمید است .
معمولاًازز این موکتها را برای هتلهای پنج ستاره به بالا و یا برای سوئیتهای بسیار خاص کاربرد دارد وتقریبا تمام طرحهایی که در فرشهای دستبافت قابل اجرا است ، در این نوع موکت نیز می توان اجرا کرد . قیمت تمام شدۀ این نوع موکت معمولاً‌ سه برابر قیمت موکتهایی با الیاف نایلون است و قیمت آ‌ن تابع مستقیم متراژ درخواستی مشتری می باشد .