خرید موکت؛ ایران موکت، انتخاب موکت

خرید موکت؛ ایران موکت، انتخاب موکت  یکی از موارد مهمی که در مورد خرید موکت باید به آن دقت کرد نوع و تعداد گره موکت است. پشت موکت را ببینید هر چه گره ها بیشتر باشد و فاصله کمتری داشته باشند ، فشردگی  و استحکام بافت بالاتر می باشد.

آرامش در محیط زندگی و محیط کار از معیارهای مورد توجه در طراحی می باشند. طراحی مناسب فضا راهی مطمئن برای رسیدن به آرامش و افزایش استفاده مفید است. از آنجا که آرامش هر فرد از درون او بلند می شود، طراحی فضای داخلی در ارتباط با روحیات افراد آن فضا ساخته می شود.

موضوع طراحی کف در ارتباط با طراحی کل فضا و متناسب با کارکرد محیط مورد توجه مجموعه ایران موکت است. در جهت پاسخگویی به این نیاز، کارشناسان ما با در اختیار داشتن گستره متنوعی از برندهای برتر موکت آمریکایی و اروپایی، در کنار ارائه مشاوره متناسب با فضا، در اجراى تخصصى این بخش بسیار مهم از فضا همراه شما می باشند.

 

خرید موکت؛ ایران موکت، انتخاب موکت

Buy carpeting, good carpeting

 

خرید موکت؛ ایران موکت، انتخاب موکت

  • قبل از خرید، پشت موکت را نیز از نظر کیفیت مواد یا نوع گره ببینید. هر چه گره ها نزدیکتر و تراکم و فشردگی بافت بیشتر باشد، استحکام موکت بالاتر می باشد.
  • به یاد داشته باشید که تقلب در برندهای مشهور بیشتر دیده می شود. این اجناس را از نمایندگی بخرید تا جای کالای اصلی، جنس تقلبی با مواد نامرغوب نخریده باشید. حواستان باشد حتما مدت و معیار گارانتی و خدمات حین ضمانت را نیز بپرسید و در نظر بگیرید.
  • هنگام نصب دقت کنید که جهت خواب همه قطعات به یک طرف باشد.
  • قبل از انتخاب موکت از فروشنده بخواهید نحوه چسباندن آن را به شما توضیح بدهد و بهتر است در مورد شست و شوی هر کدام از موکت ها نیز اطلاعاتی بگیرید.
  • قبل از رفتن به فروشگاه و خرید موکت باید اندازه کامل و دقیق فضای مورد نظر را بشناسید. بهتر است اگر فضای در نظر گرفته، پستی و بلندی دارد، یک کروکی کوچک از آن بکشید و به فروشنده نشان بدهید تا بتواند متراژ دقیق و صحیح مورد نیازتان را خریداری کنید.
  •  بهتر است نصب موکت ها را هم به نصاب های مخصوص بسپارید که از این موضوع برای یک فضای ۱۲ متری حدود ۱۵ هزار تومان خرج دارد.

ایران موکت، انتخاب موکت

ایران موکت افتخار دارد که در تمام زمینه های فروش ، ارسال و مشاوره ی رایگان خرید در خصوص فروش عمده انواع موکت و کف پوش با آغوشی گسترده پذیرای کلیه ی عزیزان تماس گیرنده باشد.چرا که خدمت به شما افتخاریست بزرگ برای ما.