نصب انواع موکت برای دکوراسیون منزل

نصب انواع موکت برای دکوراسیون منزل استفاده ار کفپوش موکت برای اتاق خواب و خصوصا اتاق کودک از طرف افراد متخصص پیشنهاد می شود. برای تضمین سلامتی کودک نرم بودن سطح زمین برای فضایی که کودک مشغول بازی است.

موکت در هر سبک دکوراسیون خانه قابل استفاده است. با توجه به سبک خانه خود انواع موکت را در رنگ، طرح و مدل هماهنگ با آن انتخاب کنید. می توانید موکت های ساده و بدون طرح را استفاده کنید تا باعث شلوغی فضای خانه شما نگردد.

در واقع بافتی که موکت دارد عایق حرارت و صوت است و در صورت نصب موکت مطمئن باشید که در فصل سرد، گرمای کف تامین می گردد.

 

نصب انواع موکت برای دکوراسیون منزل

Install all kinds of carpet

 

نصب انواع موکت برای دکوراسیون منزل

برای نصب موکت در اطاق ها با توجه به ضخامت و نوع کاربرد از دو روش استفاده می گردد. اغلب موکت های ظریف تر را به کف می چسبانند. موکت در فضاهای پر تردد نیز نیاز به چسب دارد.

برای سطح اولیه دارای پستی و بلندی، زیر سازی لازم است. به دلیل رطوبت، برای زیرسازی ترکیب سیمان, پودر سنگ و چسب بتن مناسب است. این مخلوط که توسط آب و به اندازه کافی شل شده, توسط کاردک پهن باید در ۲ جهت عمود برهم کشیده شود تا هرگونه پست و بلندی از بین ببرد. چسب چوب برای رطوبت کف, در دراز مدت کارآئی نخواهد داشت. بایستی خلل و فرج عمیق تر با ملات ماسه و سیمان ترمیم شود.

بعد از خشک شدن زیرسازی, زیر کار با کاردک یا قلم مو چسب کاری میشود. چسب مورد نظر این کار از نوع چسب صنعتی است که در کفاشی نیز استفاده می گردد.به این چسب ( چسب فوری ) می گویند. برای چسبانیدن موکت باید قدری صبر کرد تا چسب کمی خشک شود و خود را بگیرد.

نصب موکت

برای نصب کفپوش موکت در راه پله ها نیز معمولا دو روش استفاده می شود. بجز روش چسبانیدن, استفاده از تسمه های فلزی رنگی مختلف در کنج طولی راه پله روش دیگر نصب موکت در راه پله ها می باشد.

( نصب انواع موکت )