خرید موکت ارزان برای منزل

خرید موکت ارزان برای منزل موکت ها بر خلاف فرش ها باید تمام کف منزل شما را پوشش دهند. پس آنها از این لحاظ تاثیر گذاری بسیار مهمی در دکوراسیون منازل شما دارند. موکت ها امروزه در طیف وسیعی از رنگ ها و مدل ها به بازار عرضه می گردد. با توجه به نقش مهم موکت در دکوراسیون به شما توصیه می شود خرید موکت ارزان و با کیفیت تهیه کنید.

جنس عمده موکت ها از پرو پیلن می باشد. موکت ها در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار است. طول پرز و تراکم الیاف از مشخصات موثر در تعیین قیمت موکت است. اگر منزل شما منزل پر رفت و آمدی است پیشنهاد می کنیم از موکت هایی با پرز بلند و متراکم استفاده نمایید، اگر این گونه نباشد موکت شما خیلی زود خراب می گردد.

یکی از موکت های ارزان موکت های کبریتی می باشند. قدمت این کفپوش ها زیاد است و هر کسی حتی یک بار هم که شده از این کفپوش در خانه خود استفاده کرده است. از محاسن موکت های کبریتی این است که خیلی کم وزن است. این کفپوش های قدیمی به راحتی شسته می شوند.

خرید موکت ارزان برای منزل

Cheap carpeting

موکت ارزان

موکت بهترین کفپوش برای زیبایی و راحتی کف می باشد، از این کفپوش در اداره ها برای راه رو های ساختمان و دیگر امکان بسیار زیاد استفاده می گردد. بیشتر پیمانکارها از این محصول برای پوشاندن کف فضا استفاده می کنند.

مزیت های موکت

  • زیبای خاص و منحصر به فرد
  • صرفه جویی در هزینه
  • استفاده به عنوان عایق صدا
  • رنگ بندی های خاص و تنوع نوع

خرید موکت ارزان برای منزل

Cheap carpeting

خرید موکت

فروشگاه های زیادی هستند که موکت می فروشند اما ایران موکت پخش موکت را به صورت متمرکز در همه ی ایران انجام می دهد. کیفیت و نوع فروش ایران موکت  بدین صورت است که پیشرو و خوشنام در صنعت موکت، آماده ی پخش موکت در سراسر کشور پهناور می باشد.

ایران موکت با عرضه موکت در انواع قیمت و رنگ و طرح های مختلف در خدمت شما می باشد.