فروش موکت و گلیم فرش ایران موکت

فروش موکت و گلیم فرش ایران موکت ایران موکت، از اصلی ترین تولیدکنندگان گلیم فرش در ایران می باشد. این محصولات از طریق نمایندگان خود در سراسر ایران عرضه نموده و به بازار عرضه می کند.

گلیم فرش ایران موکت

گلیم فرش یکی از اصلی ترین زیراندازهایی می باشد که از دیرباز در کشور ما مورد استفاده بوده است. و دارای اصالت و کیفیت بسیار بالایی می باشد. این محصول به علت بافت قوی که دارد یکی از پر استفاده ترین محصولاتی است که می توان آن ها را در کنار فرش ماشینی، موکت و دیگر محصولاتی مشابه قرار داد.

نام دیگر این محصول که پلاس هم گفته می شود، از پشم گوسفند، موی بز، ابریشم یا دیگر چهارپایان بافته می شود. گلیم از صنایع دستی اصیل ایرانی به حساب می آید. با توجه به رشد علاقه ایرانی ها به صنایع دستی سنتی و استفاده آن در دکوراسیون منازل، گلیم و گلیم فرش نیز در خانه های امروزی مورد توجه است و در طراحی های داخلی هم به چشم می خورد.

فروش موکت و گلیم فرش ایران موکت

Persian carpet carpet

فروش موکت

موکت به دلیل راحتی و نرمی که با خود همراه دارد، از اولین انتخاب‌های هر منزلی برای کف خانه می باشد.

این محصول همچنان یکی از پر تقاضاترین محصولات است که با هر نوع سبک مبلمان و دکوری کاملا هماهنگ می شود. همانگونه که عایق حرارتی است، عایق صدا نیز به شمار می رود. هر کسی ترجیح می دهد کف اتاق ها را با موکت مناسب گرم کند. لذا مدام نگران شکستن ظروفی که روی سرامیک پرت می شود، نباشد.

ایران موکت برند موکت های حرارتی (داغی) ، مخمل و سوپر، کبریتی و انواع موکت های چاپی می باشند. محصولات بالا با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه ی خانواده ی امروز ایرانی طراحی و روانه ی بازار شده است.

علاوه بر این، کودک شما نیاز به فضایی امن و راحت دارد، بدون آن که زمین خوردن های پیاپی اش موجب نگرانی شما گردد. پیشنهاد ما برای این منظور انتخاب موکت های گوناگون ما است. در نظر بگیرید، طرح و رنگ های شاد و شلوغ برای اتاق کودک لکه های احتمالی را نیز کمتر نمایان می کند. همینطور شما می توانید از دیگر محصولات موکت و گلیم فرش در سایت ایران موکت دیدن فرمایید.