خرید موکت پرزدار و ساده

خرید موکت پرزدار و ساده  در بین کفپوش هایی که این روزها در خانه ها، دفاتر کار، هتل ها و… استفاده می شود، احتمال اینکه موکت ها از محبوب ترین و شیک ترین ها نباشند، هست. اما یکی از کفپوش های پرکاربرد به حساب می آیند. این روزها در فروشگاه ها شاهد رشد تنوع از لحاظ مدل و طرح و همچنین  برند و قیمت می باشیم.

کفپوش که بهترین گزینه برای فصل های سرد سال و فضاهای خاص مانند اتاق کودک و… به حساب می آید. امروزه کفپوش هایی هستند که  شاهد تنوع بالایی از لحاظ نوع، طرح و رنگ از آن ها در بازار هستیم. در نتیجه پیدا کردن موکتی که سازگار با سلیقه و نوع زندگی مرددم باشد کار مشکلی نمی باشد. با این حال، باز هم نکاتی وجود دارند که آگاه بودن از آنها هنگام خرید باعث می گردد خریدی هوشمندانه و باکیفیت تر انجام دهیم.

خرید موکت پرزدار و ساده

Buy suitable carpeting

موکت ها با هر نوع سبک مبلمان و دکوری کاملا هماهنگ هستند و از نظر تجملی نیز در سطح بالایی می باشند. موکت ثابت سراسری، رنگ و بافت و نقش را به فضای خانه ی شما هدیه می دهد. اضافه بر آن، بافت موکت عایق حرارت و صوت می باشد. به همین دلیل در مکان های پر سر و صدا و سرد استفاده از موکت بسیار مناسب می باشد. موکت، به خاطر بافت ملموس و لطیفی که در خود دارد، باعث تلطیف خطوط راست و معماری هندسی اتاق می گردد. از آنجایی که موکت ها در بافت، رنگ و طرح های متنوع در دسترس هستند، هماهنگ کردن آنها با انواع دکوراسیون نیز به سهولت انجام پذیر است.

به طور معمول اتاق های کم اثاثیه را موکت می نمایند تا مبله تر به چشم بیاید. همچنین موکت برای پوشش اتاق هایی که کف چندان زیبایی ندارند، بسیار مناسب می باشد. انتخاب موکت طرح دار برای فضاهای بزرگ، کار بسیار هوشمندانه ای است. چون فضا، کوچک تر و صمیمی تر به چشم می آید. در اتاق های کوچک از موکت های ساده و بدون طرح و با رنگ روشن استفاده نمائید تا اتاق بزرگ تر به چشم بیاید.

نکته دیگر اینکه هر چه پرز موکت ها کمتر باشد، فضای اتاق بزرگ تر جلوه می کند. موکت هایی که تیره رنگ هستند، فضاهای بزرگ را به جایی دنج و کوچک مبدل می نمایند. موکت هایی که در آن رنگ های آفتابی به کار رفته است نیز حس گرمای مطلوبی را به محیط می بخشد.ولی برای اتاق هایی که از نور طبیعی آفتاب بی نصیب مانده اند، گزینه خوبی به حساب می آیند. موکت هایی که رنگ سرد دارند باعث تعدیل فضاهای بسیار روشن می شوند.