طراحی کف خانه با موکت

طراحی کف خانه با موکت از ابتدای شروع طراحی دکوراسیون خانه تا رسیدن به مرحله اجرای کامل و چگونگی اینکه دکوراسیون منزل شما آن چیزی است که دلتان می خواهد یا نه، طراحی کف خانه با موکت ارتباط مستقیمی با احساسات شما پیدا می کند و بسیار در زیبایی خانه موثر است. پس انتخاب موکت مهم می باشد. برای اینکه از فضایی که در آن هستید لذت وافر ببرید و این حس را نداشته باشید که مبادا پول خود را هدر داده باشید، خیلی مهم است. ما برای شما در این مقاله مباحثی را عنوان می کنیم که در آرامش شما پس از دکوراسیون منزل تان موثر باشد.. به موضوع طراحی کف خانه با موکت در این مقاله می پردازیم.

انتخاب کفپوش مناسب با موکت

برای انتخاب کفپوش مناسب با موکت باید به سه مورد دقت کنیم که قسمت سقف، کف و دیوار سه سطح مهم، اصلی و تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی در تمام دنیا می باشند. اما این سه سطح در همه ی کشورها متناسب با فرهنگ و طبیعت ملی مردم هر فرهنگ یا جامعه طراحی می شوند. ما ایرانی ها در هنگام راه رفتن، مردمی هستیم که همیشه سر به زیر داریم. پس انتخاب موکت خیلی مهم می باشد. با توجه به این قضیه در فرهنگ ما ایرانی ها تاثیرگذاری کف و دیوار نسبت به سقف در رده اول می باشد. یعنی توجه ما در دکوراسیون منزل یا هر فضای دیگر، اول به دیوار می باشد، بعد کف و سوم هم سقف می باشد. اگر قرار باشد کسی برای دکوراسیون منزل هزینه ای را تقبل کند باید اول هزینه را برای دیوار قرار دهد، اگر چیزی باقی ماند برای کف و در مرحله آخر روی سقف کار می شود. بنابراین در این مقاله تمرکز بحث را بر دکوراسیون کف خانه مد نظر قرار می دهیم.

طراحی کف خانه با موکت

طراحی کف خانه با موکت

کف خانه

معمولا در ساخت و سازهای کشور ما از موکت، سنگ، سرامیک یا پارکت را برای کفپوش استفاده می کنند. کف جایی می باشد که بسیار می تواند در طراحی خانه تاثیر گذار باشد. در کف واحدهای مسکونی می توان به صورت تلفیقی از چند متریال استفاده کرد. مثلا برای اتاق خواب می توان تلفیقی از لمینت و پارکت یا موکت و پارکت باشد در نظر گرفت. هزینه ای که شما برای دکور کف خانه پرداخت می کنید در حالت تلفیقی همان هزینه ای است که در حالت غیرتلفیقی و استفاده از یک نوع متریال پرداخت می کنید. در نهایت این انتخاب کار را خیلی شیک و بی نظیر جلوه می دهد.( طراحی کف خانه با موکت )