فروش موکت ایران موکت

فروش موکت ایران موکت  افتخار دارد که در تمام زمینه های فروش و اجاره موکت برای نمایشگاه ها ،همایشها و سمینارها ، ارسال و مشاوره ی رایگان خرید در خصوص فروش عمده  و خرده انواع موکت و کف پوش با آغوشی باز آماده ی خدمات به کلیه ی عزیزان تماس گیرنده باشد. کلیه ی مشتریان گرامی ایران موکت می توانند جهت خرید عمده و خرده  انواع موکت و اجاره موکت با فروش موکت ایران موکت تجربه ای خوب را کسب نمایند.

ایران موکت نماینده رسمی و مورد اعتماد شرکت های پالاز ، ظریف مصور ، سپاهان و شرکت های دیگر تولید موکت فروش موکت به قیمت کارخانه ارسال در حداقل زمان به تمام شهرهای ایران خرید مطمئن از نماینده ی مطمئن ضمانت برگشت محصول در صورت وجود ایراد در کالای خریداری شده دارای مجوز رسمی تضمین ضمانت و کیفیت کالا دارای سابقه ی درخشان در زمینه ی فروش موکت و گلیم فرش می باشد.

 

فروش موکت ایران موکت

Install-Carpet-Iran-carpet

 

فروش موکت ایران موکت

برای مکان هایی مانند جلوی آسانسور ، لابی و ورودی ساختمان ، قطعاتی تایل مانند خریداری شود تا در صورت استهلاک و از بین رفتن رنگ و پرز موکت ، امکان تعویض آسان و کم هزینه آن میسر باشد. حواستان باشد که بهتر است از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های رسمی ایران موکت خرید نمایید تا اجناس تقلبی به جای برندهای معروف به شما فروخته نشود.

ارسال ابعاد مورد نظر موکت بهمراه عکس محل ، برای اولین بار در اینترنت

مشتریان گرامی از طریق فرم که امکان آن در سایت ایران موکت قرار داده شده است می توانند عکس از اتاق و ابعاد مورد نظر خود را برای فروشگاه ارسال نمایند و موکت خود را برش خورده درب منزل تحویل بگیرند.

ایران موکت مرکز پخش موکت از تهران به تمام نقاط ایران می باشد. ایران موکت با عنایت به سوابق اجرایی و همکاری با ارگانهای دولتی و خصوصی طی سالیان متمادی و جلب رضایت تمام مشتریان در حال حاضر نیز با افتخار آماده عقد قرارداد فروش عمده موکت با نازلترین قیمت به تمامی ارگانهای دولتی و خصوصی می باشد.