موکت ارزان، ایران موکت

موکت ارزان، ایران موکت در میان کفپوش هایی که امروزه در خانه ها, دفاتر کار, هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد شاید موکت ها جز دسته محبوب ترین و شیک ترین ها نباشد, اما یکی از کفپوش های پر مصرف به حساب می آید که امروزه در بازار آن شاهد رشد تنوع از لحاظ مدل و طرح و البته برند و قیمت هستیم.

موکت ها با هر نوع سبک مبلمان و دکوری هماهنگ می باشد و از لحاظ تجملی نیز در سطح بالایی می باشند. موکت ثابت سراسری، رنگ و بافت و نقش را به فضای منزل به ارمغان می آورد. همچنین، بافت موکت عایق حرارت و صوت می باشد. به همین دلیل در مکان های پرسر و صدا و سرد استفاده از موکت بسیار مطلوب و دلپذیر است.

 

موکت ارزان، ایران موکت

Carpet-Cheap–Iran-Carpet

موکت ارزان، ایران موکت

هم موکت و هم فرش به دلیل بافت قابل لمس و لطیفی که دارند باعث ظرافت خطوط راست و معماری هندسی اتاق می گردند. از آنجا که موکت ها در بافت، رنگ و طرح های متنوع در دسترس می باشند، هماهنگ کردن آنها با انواع دکوراسیون نیز به سهولت صورت می پذیرد. معمولا، اتاق های کم اثاثیه را موکت می کنند تا مبله تر به چشم بیاید. همچنین موکت برای پوشش اتاق هایی که کف چندان زیبایی ندارد، بهترین انتخاب می باشد. انتخاب موکت طرح دار برای فضاهای بزرگ کار بسیار ظریفی است زیرا با این کار، فضا کوچک تر و دوستانه تر به چشم می آید. در اتاق های کوچک از موکت های ساده و بدون طرح و با رنگ روشن به کار ببربد تا اتاق بزرگ تر به چشم آید.

در اول تصمیم بگیرید موکت را برای چه مکانی لازم دارید، موکت های قدیمی معروف به کبریتی، کفپوشی ارزان یا همان موکت ارزان، اما کم پشت و حتی زبر با امکان شست وشوی سریع و راحت به حساب می آیند، اما در مقابل موکت های ضخیم و طرح دار طرفداران بیشتری در بازار دارند. این موکت ها که رنگ بندی متنوعی دارند بیشتر برای پوشاندن کف اتاق خواب ها نصب می گردند. قیمت آنها از متری ۱۸ هزار تومان به بالاست که این مبلغ در طرح های مختلف ارزان تر یا بیشتر هم می گردد. انتخاب این مدل موکت ها گرچه زیبایی خاصی را به فضای خانه می دهد، اما دردسرهای مخصوص به خود را دارا می باشد. نظافت این موکت ها در اتاق کودک سختی های ویژه ای را دارد مخصوصا وقتی خرده ریزهای خوراکی وارد تورفتگی های موکت گردند.