مزیت نصب موکت و فرش برای پله ها

مزیت نصب موکت و فرش برای پله ها  یکی از بهترین راه های تزیین راه پله خانه به کار بردن از روکش موکت و فرش برای پله ها می باشد. معمولا موکت راه پله و موکت پلکان خانه یکی از سخت ترین مکان ها برای پوشش می باشد. بسیاری از افراد با گذاشتن اشیا و لوازمی مانند گلدان در کنار پله تلاش در تزیین دکوراسیون راه پله خود دارند اما این کار در کنار زیبایی که به راه پله می دهد فضای زیادی برای قدم زدن ایمن بر روی پله ها از بین می برد. پله ها، نرده ها و دیوار بغل پلکان در دکوراسیون راه پله بسیار چشمگیر است. فرش و موکت گزینه ی مناسبی برای تزیین پله ها است اما کوچک تر نشان دادن فضای پلکان خانه تنها  عیب آن است.

 

مزیت نصب موکت و فرش برای پله ها

Install Carpet Stairs

 

موکت راه پله

همچنین می توانید از رنگ های مختلف برای تزیین پله ها استفاده نمایید تا به این طریق رنگ های تازه ای نیز به دکوراسیون خانه اضافه کنید. رنگ فقط مناسب دیوار نیست، با رنگ کردن خود پله ها فضای خانه تغییرات زیادی خواهد کرد. با توجه به مدل رنگی که انتخاب می کنید این کار می تواند پلکان شما را بزرگ تر نیز نمایان کند. انتخاب های زیادی با ایران موکت برای رنگ کردن پلکان خانه در اختیار خود دارید.

 

 

مزیت نصب موکت و فرش برای پله ها

Install Carpet Stairs

 

برای مثال می توانید سطح پله و خیز آنرا به دو رنگ متفاوت درست کنید یا از رنگ های مشابه برای هر دو به کار ببرید و یا حتی فقط خود خیز پله را رنگ کنید و سطح پله را بدون رنگ و ساده بگذارید.

 

مزیت نصب موکت و فرش برای پله ها

Install Carpet Stairs

 

بسیاری از طراحان پیشنهاد می کنند برای راه پله های کوچک به تزیینات روی خود پله اکتفا نکنید و پله ها را به همان صورت طبیعی خودش نگه دارید. برای تزیین اینگونه پله ها می توانید ابتدا و انتهای پلکان را با قرار دادن قالیچه ها یا گلدانی بزرگ از گیاهان سرسبز زیبا نمایید. با این کار می توانید بدون اینکه فضای پله های را تنگ کنید به تزیین راه پله خود سرگرم شوید. و با این کار ورودی و خروجی راه پله ها را به زیبایی تمام نشانه گذاری و تزیین کرده اید. اما با استفاده از کفپوش مناسب نیز می توانید خلاقیت به خرج دهید.