موکت پرز بلند

یکی از قدیمی ترین نوع کفپوش ها که احساس آرامشی را نسبت به  کفپوش های مدرن و متنوع برای پوشاندن کف که پرطرفدار است ایجاد می کنند امروز به بررسی یکی از انواع این موکت ها موکت پرز بلند می باشد. این موکتها مناسیب افرادی است که در مناطق سردسیر  زندگی می کنند.

مزایای موکت پرزبلند

  •  این موکت ها نوعی عایق برای جلوگیری از حرارت و صدامی باشند.
  • کف خانه  نرم و راحت خواهید بود
  • رنگ و طرح بسیار متنوعی دارند.
  • موکت های پرز بلند را به سادگی می توانید جایگزین فرش های ماشینی کنید.

معایب موکت پرز بلند

  • موکت های پرز بلند فضای  خانه یا محل شما را کوچکتر نشان می دهد
  • به لحاظ تارهای بلند گرد وغبار و آلودگی را به سرعت به خود جذب می کند.

موکت

موارد استفاده موکت پرز بلند:

  1. موکت پرز بلند در دکوراسیون نشیمن:برای دکوراسیون فضاهایی مانند نشیمن بسیار مناسب می باشد و می توانندجایگزین ایده آلی به جای فرش ها در دکوراسیون نشیمن های مدرن باشند.
  2. موکت پرز بلند در دکوراسیون اتاق کودک: ایمنی بچه ها را تا چند سال اول زندگی فراهم می کند ومی توانید رنگ های شاد و فانتزی تری را برای اتاق کودکان انتخاب کنید
  3. موکت پرز بلند در دکوراسیون اتاق خواب: پوشش الیافی و پرز های بلند این نوع از موکت ها به خوبی به گرم تر شدن فضای داخلی اتاق خواب شما کمک می کند.

نکات قابل توجه در انتخاب موکت :

تعیین  کنید این است که موکت را برای کدام قسمت از منزل‌تان می‌خواهید؟ چقدر می‌خواهید هزینه کنید و حاضرید برای نظافت‌اش چقدر وقت صرف کنید؟ در قسمت‌های پر تردد خانه از موکت‌های پرز بلند استفاده نکنید، این موکت‌ها در این مکان‌ها زود کوبیده و پا خورده می‌شوند. اگر همیشه از وجود مو روی فرش و سرامیک عذاب می‌کشید، بدانید موکت‌های رنگ روشن، مو را زودتر و بیشتر به چشم می‌آورند. رنگ‌های تیره نیز همین کار را با گردوغبار می‌کنند. موکت را از نمایندگی‌ها بخرید تا جای کالای اصلی، جنس تقلبی با مواد نامرغوب نخریده باشید. حواستان باشد حتما مدت و معیار گارانتی و خدمات حین ضمانت را نیز بپرسید و درنظر بگیرید.
پیشنهاد ما این است که اگر در طبقات بالای آپارتمان زندگی می‌کنید و کودکی در خانه دارید، از موکت‌های پرز بلند استفاده کنید، تا صدای جست‌وخیز و افتادن احتمالی اشیا روی زمین باعث آزار همسایگان طبقه‎های زیرین نشود.