نکات مفید در خرید موکت ۱

وقتی وارد خانه ای میشوید اولین چیزی که  می بینیم کف پوش ها و موکتها هستند بنابراین بایددر انتخاب آن دقت داشته باشیم . در این مقاله و مقاله ای که در روزهای آتی در وب سایت می گذاریم به این نکته میپردازیم که در خرید موکت باید به چه مواردی دقت داشته باشیم.شرکت ایران موکت شما را در انتخاب بهترین نوع موکت و کف پوش برای هر چه زیبا تر شدن منزلتان راهنمایی میکند.

فروش موکت,فروش موکت ارزان,فروش موکت دست دوم,فروش موکت ظریف مصور,فروش موکت خارجی,فروش موکت هتلی,فروش موکت در اصفهان,فروش موکت کبریتی,فروش موکت پالاز,فروش موکت در کرج,

موکت

۱-قبل از انتخاب رنگ موکت ها و کف‌پوش‌‌ها، بهتر استنوع آن را انتخاب کنید. هنگام انتخاب هر نوع موکت و کف‌پوش‌، سعی کنید حتما جنس باکیفیت‌تر را بخرید. اگرچه کف‌پوش‌‌های مرغوب‌تر، گران‌ترند اما ارزش پولی را که خرج می‌کنید، دارند. یادتان باشد که موکت های باکیفیت بیشتر عمر می‌کنند.

۲-حالا باید ببینید از هر کدام از اتاق‌ها و فضاهای خانه چه استفاده‌هایی می‌شود و حجم تردد افراد در هر کدام از این فضاها چقدر است. برای مثال، آشپزخانه و حمام از مکان‌هایی هستند که کف‌پوش‌های مقاوم و در عین‌حال زیبا لازم دارند یا برای مثال اتاق‌خواب‌ و اتاق نشیمن بنا به نوع استفاده‌ای که از آنها می‌شود، به پوششی احتیاج دارند که گرم، مقاوم و قابل شستشو باشند. با در نظر گرفتن همین فاکتورهاست که استفاده از کف‌پوش‌های با پرزهای نرم و رنگ ملایم برای اتاق خواب‌ها، توصیه می‌شود.

۳-اگر کف خانه‌تان ناهمواری دارد، می‌توانید موکت یک‌پارچه و ثابت را به عنوان کف‌پوش‌ انتخاب کنید. این نوع کف‌پوش‌ نه تنها رنگ، بافت و نقش را به اتاق شما می‌آورد، بلکه به گرم شدن اتاق‌ها هم کمک می‌کند. موکت، در عین ‌حال طنین صدا را هم می‌گیرد. به عبارت دیگر موکت یک نوع عایق صوتی و حرارتی محسوب می‌شود.

 

ادامه ی این مقاله ی مفید در خصوص خرید موکت منزل خود را میتوانید  در روزهای آتی در سایت ایران موکت مطالعه کنید.

Flooring is the general term for a permanent covering of a floor, or for the work of installing such a floor covering. Floor covering is a term to generically describe any finish material applied over a floor structure to provide a walking surface. Both terms are used interchangeably but floor covering refers more to loose-laid materials.