پخش عمده موکت در ایران موکت

پخش عمده موکت در ایران موکت

گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور در سال ۱۳۶۳ توسط آقای علی‌محمد رجالی و آقای سید مصطفی طباطبایی در قطب صنعتی بروجن با یک خط تولید موکت تأسیس گردید. راهبرد بنیان گذاران شرکت مبتنی بر بهره گیری از آخرین دستاوردهای تکنولوژی مدرن و توانمند ترین متخصصان کشور برای رضایت و نیاز مشتریان ، موجب اقبال مصرف کنندگان و توسعه سریع این گروه تولیدی صنعتی گردیده است؛ به گونه ای که اکنون با ظرفیت تولید سالانه بالغ بر ۵۰ میلیون مترمربع موکت و زیربنایی حدود ۱۱۰ هزار مترمربع یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان موکت و نان وون و مواد اولیه آن در بین کشور های منطقه می باشد.

 

پخش عمده موکت در ایران موکت

iran-moket- iran- moket

 

اما اگر خریدارانی هم باشند که می خواهند در یک فضای لوکس و سر بسته از یک فرش تشریفاتی مرغوب و زیبا استفاده نمایند، می توانند در گالری همین سایت طرح های زیبا و متفاوت این مجموعه را مشاهده نموده و متراژ مورد نظرشان را به کارشناسان اعلام نمایند تا سفارششان بررسی و قبت شده و در زمان کوتاهی سفارش خریدار به شهر مورد نظرش ارسال شود.

شرکت ایران موکت پیشرو و خوشنام در صنعت موکت می باشد و آماده ی پخش موکت بصورت عمده و ارسال به سراسر کشور پهناور ایران را دارد. ایران موکت ادعا نمیکند بهترین است،اما افتخار میکند بهترین ها انتخابش میکنند. ایران موکت نماینده رسمی و مورد اعتماد شرکت های پالاز ، ظریف مصور، پاسارگاد، صبا و شرکت های دیگر تولید موکت می باشد. جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ویژه جهت منازل مسکونی، مکانهای عمومی سالن های همایش و سالن های اداری, مساجد ادارات و مراکز و… با مساحت های بالا می توانید با ما تماس بگیرید.

ایران موکت افتخار دارد که در تمام زمینه های فروش و اجاره موکت جهت نمایشگاه ها ،همایش ها و سمینارها ، ارسال و مشاوره ی خرید در خصوص فروش عمده  و خرده انواع موکت با آغوشی گسترده پذیرای کلیه ی عزیزان تماس گیرنده باشد.چرا که خدمت به شما افتخاری بزرگ برای ما است.

( پخش عمده موکت در ایران موکت )