طراحی داخلی با موکت

طراحی داخلی با موکت همانگونه که می دانیم در طراحی داخلی با موکت بازی با متریال ها با رنگ های مشترک در زمینه، خیلی به زیبایی طراحی داخلی خانه کمک می کند. حتی اگر بخواهیم از رنگ های متفاوت هم به کار ببریم، می توان موکت را با روتختی یا پرده یکدست کرد. در اتاق پذیرایی می توان از تلفیق سنگ و پارکت استفاده کرد. گوشه های اتاق می تواند سنگ و سرامیک و اکثریت مساحت کف هم لمینت یا پارکت باشد.

نوع کفپوش مناسب برای خانه

به هیچ عنوان متریال سنگ و سرامیک را برای کفپوش کامل محیط های مسکونی پیشنهاد نمی شود. یک کار اشتباهی که سازنده های ما با هدف پاسخگویی به تقاضای بازار مسکن انجام می دهند، استفاده از این دو متریال سرد و سخت برای کفپوش خانه است. در صورتی که در دکوراسیون داخلی خانه استفاده از این دو متریال برای کفپوش رد شده می باشد. در مسائل دکوراسیون داخلی تنها نوع سبکی که اجازه داریم در آن سنگ سرامیک یا هر متریال سختی استفاده کنیم، مساحت های بالای ۵۰۰ متر مربع یا فضاهایی است که دکوراسیون داخلی آن ها طرح های کلاسیک، نئوکلاسیک، ویکتوریا و یا سبک های مشابه را دارا باشند.

 

طراحی داخلی با موکت

موکت

طراحی داخلی با موکت

برای کف خانه باید از پارکت، لمینت، موکت و کفپوش های این مدلی استفاده شود و دلیل آن هم به حس ما از آن ها بر می گردد. این متریال های کفپوش خانگی متریال های گرم می باشند. گرم بودن نه از نظر رنگ، چرا که می توان از هر رنگی حتی رنگ های سرد مثل آبی هم برای این امر استفاده کنیم. گرم بودن از این نظر که طبیعت این متریال ها به این صورت است که می توان بر روی موکت پابرهنه راه رفت. می توان با استفاده از موکت مجموعه دمای خانه را گرم تر کرد. حتی در خانه های با کفپوش پارکت توصیه می شود برای کفپوش اتاق خواب از موکت استفاده شود، چون موکت گرم تر از پارکت و لمینت است و استفاده از این متریال در هنگام ورود شخص به اتاق خواب برای استراحت، احساس آرامش بیشتری را برای وی محیا می کند. فضاهای کفپوش شده با استفاده از سنگ و سرامیک فقط به درد محیط های تجاری و اداری، مکان های عمومی و لابی می خورد و به دلیل طبیعت سرد و سختی که دارد برای دکوراسیون محیط های مسکونی به هیچ وجه مناسب نمی باشد. بنابراین موکت بهترین پوشش برای خانه می باشد و ما مفتخریم که در ایران موکت عرضه کننده بهترین موکت ها می باشیم.